Satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi nasıl alınır?

1. Üretilecek, ithal edilecek veya yeni bir marka ile tüketiciye sunulacak olan ürün için belge zorunluluğu olup olmadığı tespit edilmelidir.
2. T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'ndan servis sayıları ve teknik altyapıları hakkında bilgi alınmalıdır.
3. Teknik altyapısı uygun görülen servisler ile sözleşme imzalanarak, Türk Standartları Enstitüsü'ne marka bildirimleri yapılmalıdır.
4. T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na müracaat edilerek SSHYB başvurusu yapılır.

Türk Standartları Enstitüsü, Hizmet Yeterlilik Belgesi kriterlerinde göre TSE-HYB belgesine sahip yetkili servislere ait veriler, firmamız bünyesinde bulunmaktadır.

SSHYB talebinde bulunan bir müşterimiz için gerekli şartları sağlayan ve başvurusunu en hızlı sonuçlandıran servisler tercih edilerek işlem süreç ve maliyetleri önemli ölçüde düşürülmektedir.

Hemen Teklif İsteyinGaranti belgesi ve satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi işlemleriniz için en hızlı çözümHemen Başlayın